מה כדאי לדעת על לוכד חלומות

לוכד חלומות אינדיאני יכול להיות הפתרון המושלם לחלומות רעים, אך האם באמת הוא עושה את העבודה? ראשית בואו נדבר על לוכד חלומות משמעות ומהיכן הוא הגיע למחוזותינו. הסיפורים על לוכדי חלומות מתחילים אי שם בשבטים האינדיאניים, כאשר עבורם לוכד חלומות היה הדרך הנפוצה להרחיק עד כמה שניתן חלומות רעים וסיוטים ממבוגרים וילדים כאחד.


כיום תוכלו למצוא לוכדי חלומות מעל מיטות של ילדים ובני נוער, הסיבה העיקרית לכך היא הרצון הפסיכולוגי לעבוד על תת המודע של הילדים ולגרום להם להאמין כי לוכד החלומות ירחיק מהם את החלומות והסיוטים בדיוק כפי שנהגו האינדיאניים – ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאפשר לשבת עם הילד ולספר לו על היכולות המדהימות של כל לוכד חלומות (גם אם אתם לא בדיוק מאמינים למה שאתם מספרים).


בשורה התחתונה ילדים רבים יכולים לסבול מסיוטים או חלומות רעים, זה שלב בחיים שיכול לעבור עם הזמן אך גם יכול להסב להם נזק לא קטן. לפני שאתם רצים לבצע פירוש חלומות אצל אנשי מקצוע או לבדוק באינטרנט על פתרון חלומות – תנסו לקנות או להכין ביחד עם הילד שלכם לוכד חלומות כך תוכלו לגרום לו להאמין כי לוכדי חלומות מסלקים את כל החלומות הרעים. ועם עבודה על תת המודע של הילד בסופו של דבר גם הסיוטים יסתלקו כל זה בגלל הלוכד חלומות.

מספר הגולשים שצפו בעמוד זה: 4,422
דירוג העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

השאר תגובה

*

נגישות